2011. április 14., csütörtök

Buborék bolt

Blogomon olyan helyeket is szeretnék bemutatni ahol egyedi, kreatív, hasznos, vagy design tárgyakat lehet kapni. A Buborék boltba akkor botlottam bele amikor épp allergia vizsgálatra siettem a Moszkva tér közelében. Amint megpillantottam a színes kirakatot, egyből tudtam, hogy ez az én helyem, és hogy a vizsgálat még várhat magára :)


Imádok rácsodálkozni minden apróságra, és higgyétek el, ebben a boltban ezekből van bőven. A kedvenceim közé tartoztak a konyhai kiegészítők, a konzervóra és a muffin alakú sószóró. Szerintem ebbe a boltba mindenképp érdemes betérni, ha épp ajándékot kerestek a barátnőtök számára, mert olyan dolgokat találhattok itt, aminek a női érzékek nem tudnak ellenállni. A hely különlegessége még, hogy egyben műhely is. Andi, a tulaj  lakberendező és belsőépítész, így egyszerre tud a hobbijával és a munkájával is foglalkozni.

















http://www.buborekbolt.hu/







 

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...