2011. június 7., kedd

Kedvenc sminkesem legszebb munkái

Remélem már tudjátok, hogy a PandArte blog legfőbb célja, a kreatív emberek bemutatása és az ő alkotásaik megismertetése minél szélesebb körben. Éppen ezért döntöttem úgy, hogy most egy olyan kozmetikusról, sminkesről írok, akinek a munkái szerintem nagyon látványosak, tehetsége pedig vele született.


Danó Dórival egy közös, fotós ismerősünknél hozott össze a sors, amikor épp valami szokatlant szerettünk volna alkotni. Én csak annyit tudtam, hogy a kék színt járjuk majd körbe, ami nekem ugye nagy kedvencem, a látványért már ő  felelt. Tényleg nem hittem el, amikor Dóri átlátszó kis műanyag flittereket kezdett el még apróbbra felvágni, majd egyesével ráragasztotta a kék alap make up-omra. Akkor derült ki számomra, hogy ő mennyire elszánt és precíz, később pedig egyre több alkalommal dolgoztunk együtt.



Blue beauty
A sok közös beszélgetés, ötletelés és munka során barátnők is lettünk, ezért mindig nagyon örülök, ha felkér arra, hogy a modellje legyek. Szeretek vele dolgozni, mert minden apró részletre odafigyel, kreatív gondolatai vannak, és bátor! Eddig soha nem fordult elő, hogy egy bonyolultabb koncepció kitalálásánál azt mondta volna, hogy nem tudja megcsinálni, a saját eszközeivel mindig megtalálja a megoldást.


Ez a fotó a Kiskegyed karácsonyi számában jelent meg

Nagy kedvencem a sárga-zöld koncepció, ami az OM design - nak készült

A fehér lányból fekete lett



Dóri egyébként filmekben is szokott sminkesként dolgozni, jelenleg épp Dunaújvárosban forgatják az "In the name of Sherlock Holmes" című mozit. A film sztorija röviden, hogy két Sherlock Holmes-rajongó kisfiú valamint egy kislány nyomoz gyerekek eltűnése ügyében, a nyomok pedig egy természetfeletti világba vezetnek...( a filmről bővebben a itt olvashattok: www.sherlockfilm.hu/ ). A képen Dóri épp kedvenc színészét, a "Moszkva tér" -ből, és a "Miskolci Boni és Klájd" -ból ismert, Karalyos Gábort sminkeli.





Dóri természetesen alap sminkeket is készít, kozmetikájában pedig  a legkülönfélébb kezelésekkel ápolja és kényezteti a vendégeket. Szerintem minden nő számára fontos, hogy megtalálja a számára legtökéletesebb kozmetikust, akinek nem csak a munkájában, hanem a személyében is bízik. Nekem ez már sikerült, de ha nektek még tanácsokra lenne szükségetek, Dórit ti is felkereshetitek.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...