2012. július 29., vasárnap

Vidéki design Budapest szívében

Már jó ideje figyelemmel kísérem Buttondoll és Kinema design, azaz Szabó Márta és Kis Németh Mária munkásságát, sőt, Márti divatbabáiról és variálható táskáiról már írtam is. A két kreatív alkotó már régóta szeretett volna egy közös műhelyet és showroomot, de végül ennél egy sokkal ötletesebb üzletet nyitottak, Budapest belvárosában.
fotó (3)

A Grand Village olyan design shop, ahol az egyik fő vonal az újrahasznosítás, a másik pedig a magyar motívumkincsek újragondolása. Erre a jeligére kerestek Mártiék eddig ismeretlen tervezőket, akiknek a munkáit aztán meg lehet vásárolni náluk, és szerencsére találtak is jó párat. Közülük már részletesebben is bemutattam nektek Katona Barbit, de itt most nem sorolnám fel az összeset, a lényeg, hogy nagyon örültem neki, hogy nem egy “mini wamp” fogadott, hanem új arcokat ismerhettem meg, amikor ellátogattam ebbe a kis faluba.


fotó (4)

A másik ami nagyon tetszett, az a shop berendezése. Mártiék különös gondot fordítottak arra, hogy csak olyan bútorok és kiegészítők legyenek, amik vidékről származnak, hogy aztán azokat ők felújítsák. A színek és minták, amiket az enteriőr kialakításánál használtak, mind mind arra szolgál, hogy a főváros szívébe csempésszenek egy kis falusi hangulatot.

fotó (5)

Bár a Grand Village épphogy csak megnyitott, máris nagyon sokan érdeklődnek felőle, még a sajtó részéről is ... valószínűleg érezhető, hogy ez a design shop különbözik a többitől, hiszen egy filozófia is áll mögötte. A tulajok továbbra is várják a tervezők jelentkezését, szóval ha úgy érzed, hogy hasonló szemléletmódot képviselsz, akkor vidd be a termékeidet a Nagydiófa utca 8. szám alatt található Grandio Hostel udvarába.

fotó (6)

Idővel pedig nem csak megcsodálni lehet majd a különböző design tárgyakat, hanem elkészíteni is, ugyanis Mártiék mindenképp szeretnének workshopokat is szervezni, ahol a tervezők bemutatják majd a saját, egyedi technikájukat.

 DSC_0077 DSC_0079
DSC_0091

1 megjegyzés:

  1. Nagyon kíváncsivá tettél, én biztosan meglátogatom őket, ugyanis nagyon szeretem Tóth Emese néhány hónapja megnyitott Spájz! boltját is a belvárosban, ott is szívesen nézelődök :) (www.facebook.com/spajzbolt)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...