2012. augusztus 7., kedd

Te miért vagy hálás?

Már régóta rá akarom venni magam, hogy összegezzem, miért vagyok hálás az életemben. Hülyén hangzik, hogy erre rá kell erőltetni magam, de sajnos az ember hajlamos a gondjaira koncentrálni, ahelyett, hogy ha nem is minden nap, de azért legalább hetente felsorolná, mennyi szuper dolog is történik vele! Február óta  már tudatosan figyelek a jó dolgokra, és keresem is az élet apró örömeit, amik pozitív energiával töltenek fel! Tegnap megkérdeztem Tőletek, hogy Ti miért vagytok hálásak 2012-ben, jó sok válasz érkezett, íme a kedvenceim: 





Kollár Zsönzsi: Én az új lakásunkért voltam a leghálásabb idén, amit a párommal közösen vettünk. És persze a sok szeretetért, amit Tőle kapok :)

Laurits Fanni: Hálás vagyok a volt osztályfőnököm kitartásáért, hisz meglett a nyelvvizsgám. Hálás vagyok egy szakításért, hiszen megismertem a páromat, akit nagyon, de nagyon..:)) Hálás vagyok minden egyes percért, amit ilyen szörnyen szerető közegben tölthetek, mint a családom, a családja.Hálás vagyok, a szüleimnek a végigküzdött 4 évért, aminek az eredménye, hogy egyetemista lehetek!

Manner Zsuzsa: A kedvesemnek vagyok hálás, aki mellettem van, pedig -sajnos- nem vagyok egy "leányálom".

Fehérné Szocska Krisztina: Én minden napért, amit együtt tölthetünk (anyukám beteg volt, nagyon beteg, és örülök ,hogy velünk lehet), a gyerekeimnek, hogy felvették őket oda ahova szerettek volna menni (gimi,egyetem), hogy a férjem megúszott egy balesetet...ilyenek...:)

Illés Eszter: Amiért egészséges kislányom született!


Ami pedig engem illet:) Hálás vagyok azért: 

- hogy rengeteg érdekes és kreatív emberrel ismerkedhetek meg
- hogy bevonzom azokat az embereket, akikkel kölcsönösen segítjük egymást, és a hosszas beszélgetések alatt remek ötleteink támadnak
- hogy azt csinálhatom, amit szeretek, Szabadon!
- hogy vannak Szüleim, akik mellettem állnak...lassan Anyukám is elfogad olyannak, amilyen vagyok...Innen is üzenem, hogy Szeretlek:)
- hogy vannak Barátaim, akikre számíthatok, akik támogatnak, vagy éppen felnyitják a szememet egy jó kis fejmosással, és akikkel rengeteg önfeledt pillanatot élhetek meg



- hogy vannak álmaim és vágyaim
- hogy idén nyáron megrendezhettem az első vásáromat a kedvenc helyemen, a Tranzit Art Cafe teraszán
- hogy egyre többen és többen szeretitek a blogomat!
- hogy annyi csodás helyen jártam már, és még mennyi várat magára:)
- hálás vagyok az összes Balaton-i és vízparti pillanatért



- hálás vagyok ezért az izgalmas, mozgalmas, lüktető nyárért, mert rengeteg élmény ér, beleértve jót és rosszat is
- hogy ismét felszabadultam élvezem a zenét, a táncot és a flörtöt, amihez nagyban hozzájárultak az A38 hajón megrendezett RandomTrip bulik:)
- hogy megismerhettem Mosolykát, azaz Hozleiter Fannyt, aki egy Csodalány, és vele együtt a legjobb barátnőjét Barbit...a blogja kötelező olvasmány, pláne azoknak, akik úgy érzik, hogy nincs kiút a gondjaikból


- végül, de nem utolsó sorban azért, hogy a Punnany Massif megírta az Élvezd című dalát, mert nem telik el úgy nap, hogy ne hallgatnám meg jó párszor:)




Jó érzés, hogy még bőben tudnám sorolni a listát, igazából tényleg csak el kell kezdeni:)


Hálás vagyok az összes embernek, pozitív és negatív történéseknek, érzéseknek, élményeknek, sorsnak, döntéseimnek, választásaimnak, mert általuk az lehetek, aki Szeretek lenni!

1 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...