2012. augusztus 13., hétfő

Amiért szeretni lehet a hétfőt...

Általában mindenki nyűgösen, fáradtan, nehezen kezdi a hetet, ezzel sokszor én sem vagyok másképp, de ma rájöttem, hogy annyira nem is rossz ez a nap:) Íme néhány ok, amiért most máshogy látom a dolgokat.

1. Végre eljutottam az e-cherry Adományboltba, az Alkotás utcába. Korábban már írtam erről a jótékonysági lehetőségről, amit itt olvashattok el!  Hihetetlen milyen kincsre lehet ott bukkanni, ráadásul tényleg nagyon-nagyon jó áron. Folyamatos akciókkal várják a vásárlókat, vannak napok, amikor 50 Ft-ért!!! lehet válogatni a tucatnyi ruha közül:) Érdemes benézni, arról nem is beszélve, hogy mennyire hálásak, ha odaviszitek a már nem használt dolgaitokat. 



2. Az Adományboltból hazafelé felpillantottam az égre, és ezt a szívecskét fedeztem fel...ugye nem csak én látom benne ezt a formát!?:) Máris ajándékot kaptam a segítségemért...


3. Hazajöttem és rátaláltam egy nagyon jó kis lehetőségre: LAKÁSTURI!!! Íme a részletek: 

"Sziasztok! Egyikünk hamarosan Londonba költözik, másikunk már nem fér el a sok cucctól, ezért úgy döntöttünk, két napra lakásboltot csinálunk a Reáltanoda utcai bázisból. Nagyon kedvező áron tehettek szert különböző magyar és külföldi márkák darabjaira. Lesznek ruhák, cipők, mindenféle kiegészítők, ingyen kaja és filléres fröccs akció.
Kapucsengő 25, utána csak kövessétek a táblákat. Mindenkit szeretettel várunk, barátot, barátnőt, ismerőst, ismeretlent, cicát, kutyát!
Nyitva tartás: 11:00 - 22:00
Árak: ruhák 1000-2000 HUF, kiegészítők 500 HUF, cipők 2000 HUF
AZ ESEMÉNY TELJESEN NYÍLT! MINDENKIT SZERETÜNK!: Soós Andi és Varga Noémi"

Itt lehet csatlakozni: https://www.facebook.com/events/325302477559256/ , én tuti megyek:)

4. Később elolvastam Oravecz Nóra aktuális szösszenetét, ami nagyon megtetszett...oké, lehet, hogy egy kicsit szentimentális vagyok mostanában, de cseppet sem bánom:)

"Szeress szenvedélyesen. Szívből. Az Életet, a másikat, a mosolyokat, a pillanatokat, azokat, amik mindent elvarázsolnak. Mert idővel nem lesz kérdés, hogy minden helyreáll körülötted. Érezd, és éld át. Nem kell más, csak hinni abban, hogyha néha egy csöppet bele is halsz, végül minden úgy lesz, ahogy lennie kell, mert már mindennek megvan a helye. Mindennek. Neked csak hinned kell és belesétálnod. Akármi is legyen az. Egy percig se kételkedj abban, hogy ami most van, az nem a legjobb dolog, ami történhet veled."



5. Végül pedig, ezen a napon mindig jó egy kicsit még a hétvége jótékony hatása alatt állni...én Balatonlellén voltam, és bár épp tegnap kellett az ottani nyaralónktól búcsút mondanom, ahová rengeteg gyerek-kamasz- és felnőttkori emlék köt, azért mégis élveztem! 



Pár emléket is elhoztam a kis faházból...





Nektek milyen volt a mai napotok? 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...