2012. május 31., csütörtök

Adományboltra bukkantunk

Az egész úgy kezdődött, hogy kedden elmentünk egy nagyon jó kis koncertre az Instantba. Randomtrip! Hallottatok már róla? Ez a jazzes rögtönzések és a freestyle világának egyedi mixtúrája, Budapest ismert zenészeivel, énekeseivel, mc-jeivel, dj-jeivel. Itt semmi sincs előre kitalálva, tényleg a színpadon születnek a számok, 100% improvizálás!!! Nagyon jó kis élmény! Ami most viszont a lényeg, hogy ott találkoztam az egyik ismerősöm unokatesójával, Matyival, akitől poénból megkérdeztem, hogy tud-e valamilyen jó kis turkálót a városban. A barátnőimmel mostanában rákaptunk ezekre a boltokra, amikből soha sem elég, ezért érdekelt, de nem gondoltam, hogy fiú létére majd ajánlani is tud egyet:) Pedig igen! Azt mondta nézzünk el az Alkotás utca-i Chartity Shopba…szánom bánom, de akkor fogalmam sem volt, hogy ez miről szól, tegnap viszont kiderítettük!

Ezt az adományboltot a Közösségi Szociális Szövetkezet hozta létre, aminek fő célkitűzése a társadalmi és környezeti igazságtalanságok felszámolása Az adománybolt támogatásával a vevők közvetlenül hátrányos helyzetű emberek számára teremtenek munkalehetőséget, illetve a szövetkezet egészének működését is támogatják. Amikor mi ott voltunk egy nagyon szimpatikus hölgy volt éppen az eladó, akiről egyikünk sem gondolta volna, hogy munkanélküli…a jövője, a többi társával együtt, azon múlik, hogy a következő pár hónapban a bolt elég nyereséges lesz-e, hiszen ők kapják meg azt a pénzt, amit mi otthagyunk! Vettünk is pár dolgot gyorsan:) Nagyon jó volt ott keresgélni a kincsek között, szerintem ott mindig lehet találni valamit. Amire büszke vagyok az a kis henger táska és a tál, ami összecsukható! és szerintem simán megüti a modern designt.





Ti is bármikor bevihetitek a megunt dolgaitokat, hiszen a bolt működése és jellege az angol charity shopok elvén alapszik. Az emberek a már nem használt tárgyaikat ajánlhatják fel a bolt számára adományként, illetve a vevők olcsón juthatnak hozzá használt ruhákhoz, könyvekhez, egyéb tárgyakhoz. Ezeket az üzlet nyitva tartási idejében bármikor, előzetes egyeztetés nélkül be lehet adni. Alapvetően minden olyan tárgyat szívesen fogadnak amely egy átlagos háztartásban előfordul, használható állapotban van, és nem nagyméretű.
Aki még több ilyen boltról tud a városban, mindenképp írja meg nekem a cikk alá, kíváncsi vagyok rájuk nagyon:)
Az adománybolt facebook oldalát itt találjátok!

4 megjegyzés:

  1. de jó! barátaim csinálják, úgyhogy tökre örülök a posztnak!

    VálaszTörlés
  2. A III.kerületben is láttam már adományboltot, azt hiszem a Velence utcában:))

    VálaszTörlés
  3. Névtelen2/6/12 16:40

    A Wesselényi és a Hársfa utca sarkán is van egy a VII. kerületben!
    (Melyikek a legjobb budapesti turik?)

    VálaszTörlés
  4. Névtelen21/8/12 22:13

    Az Árpád-híd közelében, a Kassák Lajos utca 70-ben is van ilyen :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...