2012. május 19., szombat

Egy hét varázslat - Hollandia/1.

Egy hét Hollandiában, juhúúú! Imádom ezt az országot…a sok csatorna miatt úgy érzem, mintha folyamatosan a tengerparton lennék, rajongok a lakberendezési stílusukért, az épületeikért, a design üzleteikért, a folyton mozgásban lévő kreativitásukért, a praktikus megoldásaikért, amikkel könnyebbé teszik az emberek életét, na és persze az sem mellékes, hogy itt most még este tíz órakor is világos van:) 

fotó (7)

Péntek este, 1400 km és 13 óra utazás után megérkeztünk Almere városába. Azért Németországot átszelni kocsival nem kicsit unalmas dolog, de végül, amikor átléptük a Holland határt, ismét magamhoz tértem a monotonitásból és nagyon izgatott lettem. Ekkor kaptam lencsevégre a fent látható autót is, ablak gyors leteker, telefont erősen szorítani, ki ne ejtsem és katt! Olyan jó kis szabadság érzés töltött el…utána több oldtimert láttunk még az utakon, kiderült, hogy errefelé nagyon szeretik őket.

fotó (8) 
Este az alváson kívül túl sok mindent nem tudtunk csinálni, de reggel már ebben a kis hangulatos kertben ihattam meg a habos cappuccinomat. Anyukám ismerőseit látogattuk meg egyébként, akik egy nagyon cuki kis házban élnek, egy olyan környéken, ami itt kint teljesen átlagosnak számít, de én fel sem tudom fogni, hogy ilyen is lehet egy kertváros.

fotó 3
Hát íme! Egyszerűen nem tudok betelni ezekkel a lakásokkal! A mini kert alap, ahhoz nagyon ragaszkodnak, de sokukhoz még saját móló és kis csónak is tartozik, amivel aztán a csatornákon kalandozhatnak. A kertjeiket pedig olyan ízléses és stílusos kiegészítőkkel rendezik be, amikből remélem párat én is veszek majd, ugyanis itt rengeteg akció van!!! A lakásokba is remek kiegészítők ezek, amiket leginkább azért szeretek, mert olyan természetközeliek a számomra…csak majd férjünk be a kocsiba visszafelé! 

fotó 1 Ma még alig láttunk valamit a városból, de azért találtam pár dolgot, amik nagyon tetszettek!
h (3)
h A legfőbb célom viszont az, hogy a lehető legtöbb design és lakberendezési boltot felkutassam majd az egy hét alatt, kis és nagy városokban egyaránt, hogy jó sok mindet megmutathassak nektek…na meg ismerjék meg itt is PandArte-t :)
Érdekességként azt is lefotóztam nektek, hogy egy szimpla ruházati üzletben egy kis kávézó sarokkal is várják a vevőket, a próbafülkékben pedig frissítő dove dezodorokat találtam!!!
fotó 4 A városba természetesen biciklivel mentünk be. Budapesten én nem szoktam bicajozni, egyszerűen félek a forgalomban tekerni, arról pedig ne is beszéljünk, hogy a szmog sem tesz túl jót. Itt viszont rengeteg precíz és bicikli barát utat alakítottak ki, úgyhogy nagyon élvezetem a kis túrát! Az tuti, hogy minden nap nyeregbe pattanok, olyan jó érzés ilyen gyönyörű tájon kerekezni. Ja, és a jelzőlámpák szenzorokkal vannak felszerelve, így ha közeledsz feléjük, és a közlekedési helyzet is engedi, tehát épp nem jön más irányból valami, akkor átvált zöldre, nem kell feleslegesen várakozni:)
fotó (9) A mai nap legnagyobb kalandja viszont az volt, amikor átmásztunk a burgonyaföldeken azért, hogy közvetlen közelről is végre megnézhessünk egy szélerőművet! Hirtelen nem találtunk közelebbi, és könnyebben megközelíthető óriást:) Amúgy sem jártam még krumplik között! A mini kis fekete pont a szélerőmű tövében, na, az vagyok én!

fotó 2 
Hát így telt röviden az első napunk Hollandiában, hamarosan jövök a folytatással!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...